Jak nakupovat

 

Objednávka výšivek podle Vašeho obrázku

  • Jak vybrat velikost?

Koukněte na tabulku velikostí v popisku každého kusu oblečení. 

  • Jak  objednat?

 V hlavní kategorii výšivek vyberte jaký produkt chcete: tričko, mikinu, polštářek, taška. Pak zvolte velikost a barvu produktu. Vyberte velikost a místo vyšití na produkt. Vložte obrázek jako přílohu a do poznámek napište vaše přání nebo připomínky k barvě výšivky.

  • Jaká je cena výšivek?

Výšivky jsou započítány v ceně výsledného produktu podle výběru i  s převodem do vyšívacího programu.

  • Jaká může být velikost výšivky? 

Nejmenší výšivka je pro jednoduchý obrázek nebo text do velikosti 14x14 cm.

Střední výšivka s lepšími detaily a více barev do velikosti  20x20 cm

Největší výšivka nejlépe na výšku na záda na mikinu do velikosti 20x36 cm

  • Jak můžu doručit vlastní oblečení?

Omlouvám se, ale na Vaše vlastní oblečení vyšívat nemůžeme, protože se občas něco nepovede, zlomí se jehla,  tričko se protrhne. Může se stát cokoliv, takže můžu ručit jen za naše výrobky.

 

Údržba materiálů

  • Jak produkty s výšivkou prát?

Oblečení s výšivkou perte podle štítku na oblečení, ale doporučujeme bavlna na 40 stupňů . Polštářky z polyesteru na 30 stupňů.

  • Jak sušit v sušičce?

Za dobu asi deseti let co máme sušičku, tak nám zničila spoustu oblečení .Proto nedoporučujeme dávat do sušičky vůbec.

  • Jak žehlit ?

Žehlit bavlnu můžete klidně i s párou, protože se výšivka hezky srovná. Polštářky z  polyesteru žehlit na nejnižší stupeň.

 

Doručení

  • Jak dlouho trvá doručení?

Zboží skladem -  dopravce odváží zásilky každý všední den ráno, takže při objednávce po 9 hodině odesíláme následující pracovní den

Matrace -  obvykle 1-2 týdny. Matrace nemůžeme držet skladem, protože jich je 50 druhů x 5 druhů potahů x 2 šířky = 500 variant matrací.
Objednávka je ihned odeslána k výrobci Dřevočal do Přerova, který má vše skladem a poté dle vytíženosti dopravce převezena k nám na prodejnu za 1-7 pracovních dnů. 

Výšivky - obvykle 2-3 týdny, ale maximálně 4 týdny. Do poznámky k objednávce můžete napsat např. datum narozenin, do kdy to musíte mít.

  • Jaký dopravce mi  objednávku doručí?

Při objednávce nad 2.000 Kč  je doprava Zásilkovnou na odběrné místo zdarma

Matrace nezasíláme dopravci. Vozíme vlastním autem po Liberci a okolí, nebo vyzvednutí přímo na prodejně.

Platba

  • Jak zaplatím?

Zboží skladem a matrace - hotově nebo kartou na prodejně, kartou, bankovním převodem, rychlou platbou přes banku,  Google pay

Výšivky a zboží na zakázku pouze platba předem- na výběr máte pouze platby předem on-line: kartou, bankovní převod, rychlá platba přes banku, Google pay.

Hotově nebo kartou předem na prodejně v Liberci. Můžeme se domluvit na platbě předem pouze půlku a druhou při vyzvednutí.

 Pokud se vám platba nepovede, tak volejte, pište, vše vyřešíme. 

Reklamace

  • Běžné zboží  a matrace

Reklamace podle občanského zákoníku 24 měsíců

  • Jak můžu vrátit výšivku nebo zboží na zakázku?

Reklamovat zboží můžete, když zjistíte vadu na textilu nebo výšivce. Pokud si ale omylem vyberete špatnou barvu nebo velikost oblečení, tak zboží vrátit nemůžete, protože je vyšité přímo pro Vás a podle Vašeho přání. Proto s výběrem nepospíchejte a klidně napište nebo zavolejte. Předem pošlu náhled jak bude výšivka vypadat. Toto platí pro oblečení i ostatní druhy výrobků na zakázku.